• Voor 16:00 besteld, direct verstuurd
  • Gratis verzending vanaf € 75
  • Ruim assortiment
  • Fysieke winkels

BETAAL VEILIG MET:

PERSOONLIJK ADVIES?

BEL ONS +31 (0)77 35 42 128

Retouren

Ben je niet tevreden over de door jou bestelde artikelen dan is er de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangt aan ons te retourneren. Stuur het ingevulde retourformulier mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen. De kosten voor het retourneren van het pakket zijn voor eigen rekening

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product ongebruikt zijn en dienen originele verpakkingen nog intact te zijn en te worden meegestuurd. Items die zijn beschadigd door in gebruik name kunnen niet geretourneerd worden. Alle teruggestuurde items worden gecontroleerd bij binnenkomst.

DOWNLOAD HIER HET RETOURFORMULIER

Bedenktijd

Bij Eurotackle heb je een bedenktijd van 14 dagen.Dit betekend dat u, om welke reden dan ook, U bestelling of product binnen 14 dagen mag retourneren. Voldoet het product niet aan je verwachtingen of heb je je ondertussen bedacht, geen probleem! Wanneer je het product terugstuurt ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug op je rekening . Natuurlijk mag je er ook voor kiezen voor hetzelfde bedrag een ander artikel uit te zoeken.

Voor het terugsturen van een product binnen de bedenktijd van 14 dagen gelden een aantal voorwaarden.

Voorwaarden

De bedenktijd van 14 dagen gaat in één dag nadat je het product hebt ontvangen.
Producten dienen zoveel mogelijk in originele verpakking, en volledig compleet worden terug gestuurd.
Boeken, tijdschriften, dvd's en kadobonnen kunnen niet geretourneerd worden.
Verbruiksartikelen zoals aas, liquids en voer worden alleen retour genomen als ze ongeopend zijn.
De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.
Je draagt als consument het risico voor beschadigingen of verlies tijdens het transport. Zorg er daarom voor dat het product goed verpakt is, en bewaar het verzendbewijs tot u van ons een bericht heeft dat het pakket in goede orde is ontvangen.

Transport schade bij ontvangst

Ondanks dat wij onze pakketten zorgvuldig en goed verpakken, kan het voorkomen dat een product bij
aankomst een beschadiging heeft. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice en wij zullen
deze vervelende situatie zo spoedig mogelijk oplossen.

Retour sturen

Controleer of het product aan de voorwaarden voldoet.
Download HIER het modelformulier voor retourneren en vul dit zo volledig mogelijk in.
Zorg ervoor dat het product in een stevige doos met voldoende bescherming wordt verpakt, en voeg het retour formulier toe aan het pakket.
Verzend het pakket met TNT Post of met een andere betrouwbare vervoerder.

Zodra wij het pakket hebben ontvangen krijgt u een reactie over de verdere afhandeling.

Garantievoorwaarden

Eurotackle Hengelsport geeft je standaard 2 jaar garantie op geleverde producten.
Is het product tijdens het transport beschadigd, vervangen wij het product direct kostenloos (indien op voorraad) controleer daarom ten alle tijden de producten op schade en test ze zorgvuldig.
Wanneer een product binnen de garantie periode van 2 jaar stuk gaat door fabricagefouten, materiaalfouten of ondeugdelijkheid zullen wij het artikel kostenloos repareren of vervangen.
Eurotackle Hengelsport behoud zich het recht om te kiezen het product te repareren of te vervangen.
Een reparatie of vervanging van het product verlengt of vervangt de origenele garantietermijn niet.
Aangekochte producten moeten ten alle tijden op een normale manier worden gebruikt. Bij ruw of ondeskundig gebruik kan er geen beroep worden gedaan op garantie.
Defecten veroorzaakt door invloeden van buitenaf komen niet in aanmerking voor garantie. Hiermee wordt bedoeld: vallen, stoten, waterschade, ondeskundig gebruik enz.
Schade die onstaat door eigen reparatie of herstelpogingen vallen niet onder garantie.
Voor reparaties die niet onder garantie vallen of waarvan de garantie periode is verstreken worden verzendkosten in rekening gebracht.

Aanvraag garantie

Heb je een product dat stuk is, neem dan altijd eerst contact op via info@eurotackle.nl om je aanvraag bij ons aan te melden. En wij zullen binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.
Nadat wij contact met u hebben opgenomen, kunt u het retour formulier invullen met een duidelijke omschrijving dit geeft ons meer informatie over het probleem.
Het product dient compleet, inclusief bijbehorende accesoires naar ons toe gestuurd worden. Zodat wij garantie goed kunnen beoordelen.
Je draagt als consument het risico van beschadiging of verlies tijdens de retourzending. Zorg er daarom voor dat het product in een deugdelijke verpakking met voldoende bescherming zit. Dit voorkomt schade tijdens het transport.
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Eventuele kosten reparatie

Wanneer wij hebben vastgesteld dat het kapotte product binnen de garantietermijn of garantievoorwaarden valt, zullen
wij het product kostenloos herstellen of vervangen. Valt het defect buiten de garantietermijn dan heeft u meerdere keuzes:

Men gaat akkoord met de vastgestelde prijsopgave en ontvangt het product na betaling gerepareerd terug.
Men gaat niet akkoord met de prijsopgave en ontvangt het product ongerepareerd terug na betaling van de verzendkosten.
Men gaat niet akkoord met de prijsopgave en laat ons het product weggooien.
Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om u klacht via email aan onze klantcontact door te geven. Dit kan per email, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Eurotackle Hengelsport
Biss. Hoensbroeckstraat 29
5914BP Venlo
Tel. +31 (0)77-3542128

Mocht u meer informatie nodig hebben? Mail naar info@eurotackle.nl of neem contact op met onze klantenservice.